Чергове дослідження продажів, проведене Research Partners, показало, що з усіх iPhone, проданих Apple у другому фіскальному кварталі 2013 року, на частку iPhone довелося лише 53%. При цьому «лише» використовується цілком обгрунтовано: якщо порівняти продажу поточного флагмана з попередніми поколіннями смартфонів, то виявиться, що той же iPhone 4S (через стільки ж часу після релізу) займав 73% від кількості усіх продажів.
Причиною тому дослідники називають те, що «п'ятірка» пішла від свого раніше посвідченого родича не так далеко - різниця між пристроями не колосальна. Тому споживачі досить часто купують iPhone 4 або 4S навіть зараз (по більш низькій ціні).
Варто, однак, мати на увазі, що у зборі статистики (як рік тому, так і зараз) брало участь 500 респондентів, а тому похибка може бути великою, і при більшому числі опитаних процентне співвідношення може виявитися іншим.
Немає коментарів:
Дописати коментар