Однією з причин високої прибутковості компанії Apple є те, що кожен її новий продукт, що продається за великі, за мірками індустрії гроші, знаходить незмінний попит серед величезної армії фанатів марки. Таким чином, висока додана вартість до сьогоднішнього дня не відлякував споживача і формувала колосальні доходи компанії з Купертіно. Однак сьогодні з'явилися дані про те, що звичне становище починає змінюватися.
Дослідницька компанія Consumer Intelligence Research Partners опублікувала дані, згідно з яким продажі нового iPhone 5 за місяць після старту продажів склали лише 68% всіх проданих iPhone. Приміром, той же показник на момент запуску в 2011 році iPhone 4S склав 90%.
Таким чином, споживачі воліють купувати впали в ціні (а значить приносять менше маржинального прибутку Apple) iPhone, ніж розв'язувати гаманці» на флагманську модель. Ось яку оцінку подій дає Майкл Левін, один із співвласників Consumer Intelligence Research Partners:
«Зменшення середньої ціни продажу веде до стиску маржинального прибутку, що є великим страхом для власників акцій Apple, так як їх ринкова частка випробує більше конкурентне тиск», - розповів у своєму інтерв'ю Левін.
«У попередні квартали у них були рекордні маржинальні прибутку, що ростуть у часі, що нечувано для компаній розміру Apple і частки на ринку смартфонів і планшетів. Тепер з запуском iPhone 5 з'явилася тенденція до спаду».
Немає коментарів:
Дописати коментар