Даючи свідчення на судовому процесі Apple проти Samsung, віце-президент Apple з міжнародного маркетингу Філ Шиллер розкрив кілька цікавих фактів з минулого і сьогодення каліфорнійської компанії.
Зокрема, він розповів, що перш ніж приступити до розробки iPhone, команда Apple обговорювала різні «божевільні» ідеї - від фотоапарата до автомобіля. Це не перше свідчення про те, що Стів Джобс хотів створити автомобіль. Про це вже говорив глава J. Crew і член ради директорів Apple Мікі Дрекслер: «Подивіться на нашу автомобільну промисловість. Це біда Америки. Хто розробляє автомобілі? Мрією Стіва перед смертю було створити iCar».
Також Шиллер повідомив деякі деталі про маркетинг iPhone. У 2008 році на рекламу смартфона компанією було витрачено 97, 5 млн доларів, в 2010 - 173, 3 млн. Згідно з офіційними даними від Apple, загальний рекламний бюджет компанії в 2010 році склав 691 млн, у 2011 році - 933 млн. В 2011 році Apple провела маркетингове дослідження, щоб показати, наскільки дизайн продукту значущий в уподобаннях споживачів. 85% учасників опитування відповіли, що дизайн для них важливий.
Немає коментарів:
Дописати коментар