Раніше ми повідомляли, що Apple почала рекламувати iPhone 5c на Tumblr, але на цьому маркетологи компанії не зупинилися, і після запуску подібних відеороликів на головних сторінках таких відомих сайтів як Yahoo і New York Times, рекламна кампанія перейшла на обкладинку відомого глянсового журналу Rolling Stone.
Рекламна кампанія продовжує дотримуватися тієї ж концепції, в якій основна увага приділяється яскравим поєднанням смартфонів і захисних чохлів, кожному з яких дається свою назву.
Протягом вже кількох місяців Apple веде активну рекламну кампанію, використовуючи всі можливі засоби, щоб привернути увагу до iPhone 5c. Створюється враження, що продажі «пластикового» iPhone катастрофічно не виправдовують очікувань творців, хоча існує ймовірність, що це просто частина якогось великого маркетингового плану Apple по зміцненню iPhone 5c у своїй ніші.
Немає коментарів:
Дописати коментар