У п'ятницю компанія з Купертіно оновила розділ підтримки користувачів на своєму офіційному сайті, інтегрувавши в нього можливість запису до співробітників Genius Bar і таким чином ще сильніше стер грань між роздрібними магазинами та обслуговуванням онлайн.
Після оновлення сайту користувачі, які зіткнулися з проблемами при використанні продуктів Apple, повинні пройти через єдину систему, після чого Apple запропонує різні варіанти підтримки, як дистанційного, так і зверненням до фахівців в одному з магазинів Apple або авторизований партнерів.
Онлайн-підтримка вперше з'явилася близько року тому, щоб надати користувачам можливість вирішувати деякі питання без звернення до співробітників Genius Bar. Тепер підхід до підтримки користувачів став ще більш комплексним і зручним. Для використання системи потрібна аутентифікація за допомогою Apple ID.
Немає коментарів:
Дописати коментар