вівторок, 30 вересня 2014 р.

Рейтинг антипопулярности смартфонів

Рейтинг антипопулярности смартфонів
Дослідження від Raymond James, присвячене вивченню споживчих запитів, допоміг виявити, який смартфон найменш популярний.





У ході опитування експерти Raymond James пропонували учасникам назвати умови, які могли б схилити їх до покупки iPhone, Android або BlackBerry: збільшення екрану, зниження ціни, розширення функціональності і т. д. Серед варіантів відповіді учасники могли вибрати твердження, що ні за яких обставин не набули б зазначений продукт. І багато хто цією можливістю скористалися.





Як з'ясувалося в результаті, 20% опитаних ні за що не купили iPhone, 31% - ніколи не погодяться на Android, а 71% навідріз відмовилися від BlackBerry.






Рейтинг антипопулярности смартфонів

Немає коментарів:

Дописати коментар