Незважаючи на те, що Apple є однією з найбільших IT-компаній США, її керівництво виділяє на лобіювання інтересів компанії в Конгресі США значно менше коштів, ніж більшість конкурентів.
Як повідомляє AppleInsider, за минулий рік Apple зменшила витрати на лобіювання своїх інтересів в Конгресі США на 13% - до $1, 97 млн. Для порівняння, за 2012 рік компанія Google витратила більше $18 млн на лобіювання своїх інтересів перед урядом США.
На другому місці розташувалася компанія Microsoft, яка витратила на лобіювання інтересів понад $8, 09 млн. Третє і четверте місця займають компанії HP з $7, 22 і Facebook з $3, 99 млн.
В основному, Apple прагнула просунути закон, який би дозволив перенести капітал з закордонних рахунків без значних податків на прибуток.
Немає коментарів:
Дописати коментар