Аналітики консалтингової компанії Forrester Research провели дослідження, в ході якого з'ясувалося, що Microsoft - самий «сильний» бренд в США. Тим самим корпорація змогла випередити Apple і Samsung у питаннях «необхідність» і «довіри».
Звіт аналітика Трейсі Стокса ґрунтувався на опитуванні жителів Сполучених Штатів різних вікових груп. З'ясувалося, що Microsoft популярний серед людей незалежно від їх віку, в той час як Apple може похвалитися такою увагою виключно у молодих людей. Можливою причиною такої шаленої популярності може виступати масштабна маркетингова кампанія One Microsoft.
Головною відмінністю від Microsoft Apple аналітик вважає той факт, що остання виробляє «якісні продукти. А ось Microsoft прагне концентруватися на «необхідних» девайсах.
Питання компетентності даного дослідження стоїть ребром. Для того, щоб отримати весь звіт повністю, Трейсі просить $500 з кожного читача. У будь-якому випадку, Apple може похвалитися по-справжньому міцної екосистемою, в той час як у Microsoft найбільшим досягненням можна вважати лише операційну систему Windows і використовується повсюдно Microsoft Office.
Немає коментарів:
Дописати коментар